ЗУСТРІЧ SPORT&BUSINESS CLUB ОБ’ЄДНАЛА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКИЙ, СТУДЕНТСЬКИЙ, ПРОФЕСІОНАЛЬНИЙ ФУТБОЛ ТА ЗМАГАННЯ ДЛЯ

Програмний Директор Авторадіо Україна

19 КВІ ЗУСТРІЧ SPORT&BUSINESS CLUB ОБ’ЄДНАЛА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКИЙ, СТУДЕНТСЬКИЙ, ПРОФЕСІОНАЛЬНИЙ ФУТБОЛ ТА ЗМАГАННЯ ДЛЯ ВЕТЕРАНІВ

17 квітня Sport & Business Club провів чергову зустріч, та зібрав під своїм дахом легенд українського футболу, досвідчених менеджерів, ентузіастів спорту з академій та представників провідних спортивних організацій. Їхня мета? Об’єднати зусилля задля  розвитку українського спорту та підтримки ЗСУ. Цього разу дискусія була про майбутнє українського футболу, дитячо-юнацький та студентський спорт в умовах війни.

Вручення нагороди за найкращий маркетинговий кейс місяця

На початку заходу CEO Sport&Business Club Олексій Брага разом з Lead Media Manager iGaming-компанії FAVBET Ігор Романенко урочисто вручили відзнаку за найкращий маркетинговий кейс березня. Нагороду отримав віцепрезидент ФК «Кривбас» Артем Гагарін. Презентація нової форми криворожан набрала найбільше голосів за підсумками голосування в телеграм-каналі Клубу.

 

Іван Піроженко: Дисципліна, сила волі, візуалізація успіху. Як опанувати своїм тілом та розумом?

Іван Піроженко, спортивний функціонер, ментор та психолог, футбольний агент вперше приєднався до нашого Клубу. Він презентував свою книгу «Бій з собою. Будь собою. Будь судьбою», в якій ділиться власним досвідом та результатами досліджень на шляху до успіху. На його думку, для досягнення більшого людям необхідно вчитися жертвувати, вимірювати свою силу волі та виходити за межі власної зони комфорту. «Візуалізацію» він називає потужним інструментом у досягненні своїх цілей. Тим самим трактує успіх Кріштіану Роналду, який практикує цю техніку.

Піроженко відповідаючи на питання, чому відмовився від кар’єри футбольного агента, лаконічно відповів: «З’їли моральні речі». 

Захід включав дві дискусійні панелі, які модерував президент Асоціації спортивних журналістів, прес-аташе національної збірної України з футболу Олександр Гливинський.

Футбол на тлі війни: як клуби рятують дітей та розвивають спорт

На першій дискусійній панелі керівники та директори дитячих клубів «Верес», «Колос», «Ворскла» та «Авангард» поділилися досвідом роботи та своїми баченнями розвитку юнацького футболу.

«Наша академія прагне відволікти дітей від жахіть, які відбуваються в країні та виховати любов до футболу», – наголошує Олександр Гладкий, раніше – гравець національної збірної, дворазовий чемпіон України та володар Кубка УЄФА, а зараз спортивний директор ФК «Авангард» (Лозова). Наразі заняття проводяться у трьох локаціях на Харківщині, де займаються понад 80 дітей.

«Клуб прагне допомогти дітям-переселенцям, які постраждали у війні, надаючи їм безкоштовну можливість тренуватися в академії», – додає Євген Кучін, директор дитячої академії ФК «Верес». Академія робить футбол доступним для дітей через проєкт «Veres For Kids» та надихає юних спортсменів серіалом «Академія», який висвітлює життя вихованців.

Андрій Костенко, представив клуб «Колос», що існує з 2015 року, та наголосив на важливості розвитку дитячої академії. За його словами, «Колос» не женеться за титулами та медалями. Їхня мета – виховати любов до футболу та подарувати їм незабутні емоції від гри.

А ось в академії ФК «Ворскла» не приховують свої амбіції: популяризувати команду на світовій арені та стати лідером у вітчизняному футболі. «Ми прагнемо до вершин», – чітко заявляє Олександр Фундерат. Директор академії вважає, що не варто шкодувати про те, що деякі талановиті гравці виїхали закордон. Натомість нам потрібно зосередитися на створенні таких умов, щоб Україна стала для цих гравців не лише місцем народження, але й  шляхом до успіху.

Kyrrex та ФК «Маріуполь»: об’єднання України через спорт

Дар`я Ракіцька представила діяльність  української крипто-компанії Kyrrex. Вона називає співпрацю з ФК «Маріуполь» одним із найуспішніших проєктів. ФК «Маріуполь» – це справжня «народна команда», адже вболівальники самі обрали нового технічного партнера, емблему та форму. «Місія Kyrrex та ФК «Маріуполь» – не просто грати у футбол, а й нагадувати світові про трагедію Маріуполя та боротьбу українців за свободу.» – каже Дар`я. Для цього Kyrrex активно розвиває маркетингову стратегію клубу, створюючи «круті колаборації» з іншими українськими брендами.

Які технології допоможуть українському юнацькому та студентському футболу вивести його на новий рівень?

Під час другої дискусійної панелі спікери обговорили студентський та юнацький футбол, зробивши акцент на актуальних викликах та перспективах розвитку.

«Дитячий футбол потребує якісних змін»,– з цих слів розпочав Роман Данилевський. Медійність, доступні умови для тренувань та змагань, створення спільнот тренерів, батьків – ось ключові фактори, за словами Романа, які допоможуть українському футболу піднятися на новий рівень. Данилевський презентував футбольну школу «Майстер м’яча» для юних талантів та проект «Суперліга WhiteBIT», створений за підтримки криптовалютної біржи WhiteBIT. 

Вадим Місюра, президент футбольної асоціації студентів Києва, наголосив на важливості студентського футболу та назвав проблеми, які гальмують його розвиток.

«Студентський футбол – це область, якій слід приділити особливу увагу, де існують реальні перспективи», зазначив Вадим Місюра. Проте, на шляху до розвитку цього виду спорту та студентського спорту загалом є чимало проблем: недостатнє фінансування, нерозвинена інфраструктура, низький рівень організації змагань та недостатня популяризація. Також відсутня зацікавленість закладів вищої освіти, Міністерства освіти та науки, Української асоціації футболу. Щоб подолати ці проблеми, він закликав громадські організації об’єднати зусилля для сприяння розвитку.

Віцепрезидент Дитячо-юнацької футбольної ліги Валерій Золотухін вважає, що ми досі використовуємо застарілі методи навчання, які заважають рухатись вперед: «Ми маємо наслідки радянщини, яка ніяк не відступить. Щоб зростати, тренери мають займатись власним навчанням, дивитись на найкращі європейські практики. Зрозуміло, що є інфраструктурні проблеми, але питання навчання це питання тренерського підходу».

Після цікавих та змістовних виступів на гостей чекав розіграш призів: двох квитків на конференцію зі спортивного маркетингу SBC Summit, яка відбудеться 16 травня, пляшку лікеру HerbBerry, ящик пива Senor Kartel та ігрову приставку Sony Playstation 5.

Ще одна мета наших зустрічей – це допомога ЗСУ. 17 квітня вдалось зібрати 24 800 грн на РЕБ для члена нашого Клубу, який боронить Україну у складі одного з підрозділів ГУР МО.

Sport & Businees Club – це не просто Клуб, це рух, який об’єднує людей, щоб робити спорт популярнішим та цікавішим, а Україну – сильнішою!

Фотографії з заходу доступні за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/1DDkssLaIkn8F92QAoTGy91wMbvr1cra-?usp=sharing.

Генеральний партнер Sport&Business Club – iGaming-компанія FAVBET.

Партнери зустрічі: легендарне чилійське вино Casillero del Diablo, ТМ Señor Cartel, енергетичний напій JETT, Sky Coffee, VODA UA, телеканали Ukraine World News та XSPORT, сайти Sport.uaFootball Hub та SportArena.com, платформа «Футбол 2.0» та Авторадіо.

...
play pause
Радіо
Музика
Зараз Лунає:
...
Плейлист
Плейлист